Ponuka práce v Tesco Centrálnej kancelári.
Hľadáte prácu v Centrálnej kancelárii Tesco? Prezrite si všetky administratívne práce, seniorné pozície a leadership pozície, ktoré aktuálne ponúkame.
Predstavujeme oddelenia centrálnej kancelárie.
Komerčné oddelenie
Marketingové oddelenie
Podpora prevádzky a Prevádzkové oddelenie
Finančné oddelenie
IT
Personálne oddelenie
Oddelenie správy majetku
Oddelenie zásobovania
Komunikačné oddelenie
Právne oddelenie
Oddelenie nájmov a prenájmov
Prevencia strát a bezpečnosť
Ako to vyzerá v našej kancelárii.
Máme novo zrekonštruované moderné kancelárske priestory:
Čo Vás čaká počas prvých 3 mesiacov.
Prvý deň v Tesco.
- Absolvujete vstupné školenie a dostanete príručku pre nováčika
- Stretnete sa s Vašim Buddy, ktorý Vám pomôže počas prvých mesiacov
- Stretnete sa s Vašim líniovým manažérom a kolegami
- Dostanete pracovné pomôcky, ktoré vám budú slúžiť pri práci v Tescu
Prvý mesiac.
- Stretnete sa s Vašim People partnerom
- Zoznámite sa s kolegami
Prvé 3 mesiace.
- Neustále budete spoznávať svoju novú prácu a prácu Vašich kolegov
- Budete sa stretávať s Vašim Buddy a líniovým manažérom
- Absolvujete potrebné školenia
- Spoznáte fungovanie nášho obchodu ako srdca nášho biznisu
Benefity, ktoré prináša práca v Tescu.
Flexibilita práce v Tescu
možnosť pracovať z domu a flexibilne si rozdeliť svoj pracovný čas
Zamestnanecká zľava
získate 15 % zamestnaneckú zľavu na nákupy v Tescu a taktiež aj pri on-line nákupe
Cafeteria
flexibilný bonusový systém, ktorý ponúka možnosť vybrať si benefity podľa vlastných preferencií
Program Well Being
máme pre vás pripravenú širokú škálu aktivít z programu zameraného na podporu zdravého životného štýlu
Odmena za pracovné výročie
vážime si lojalitu a preto za každých 5 odpracovaných rokov získate odmen
Pracovné voľno
pracovné voľno pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň)
Zľava u partnerov
na nákup rôznych produktov a služieb u vybraných partnerov
Multisport Karta
s kartou Multisport si môžu naši kolegovia vybrať až z 2 600 športových a relaxačných zariadení na celom Slovensku
Dobrá linka pomoci
na Dobrej linke pomoci nájdu kolegovia bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo
Príspevok na stravovanie
v hodnote nad rámec zákona poskytovaný formou elektronickej stravovacej karty alebo príspevku do mzdy
Odporuč kolegovi kariéru v Tescu
odmena pre našich kolegov za odporučenie vhodného kandidáta
Darček pri narodení dieťaťa
špeciálny darčekový kôš pri narodení dieťaťa
Individuálny tréningový a rozvojový plán
k dispozícii máme interné tréningové aktivity, mentoring a buddy systém
Späť do školy
Príspevok a zľavy pre rodičov na nákup školských potrieb
Predstavujeme oddelenia centrálnej kancelárie.
Komerčné oddelenie
Tímy Komerčného oddelenia naprieč našimi kategóriami potravín a tovaru pokrývajú všetky fázy životného cyklu produktov a zabezpečujú, že dodávame tie, ktoré zákazníci chcú.
Marketingové oddelenie
Marketingové oddelenie sa stará, aby sme vo všetkom, čo robíme, kládli na prvé miesto zákazníkov. Zabezpečuje, aby sa náš biznis riadil kľúčovým prísľubom „Aj malá pomoc môže mať veľký význam“. Na základe toho pre zákazníkov vytvára pútavé a jedinečné ponuky.
Podpora prevádzky a Prevádzkové oddelenie
Podpora prevádzky a Prevádzkové oddelenie sú v Tescu v centre diania. Zabezpečujú, že všetko beží hladko a bezpečne pre našich zákazníkov i kolegov.
Finančné oddelenie
Finančné oddelenie zastáva nielen obrovské množstvo rolí a špecializácií, ale je i jadrom nášho biznisu. Môžete sa pripojiť k nášmu tímu audítorov, ktorí poskytujú informácie a rady správnej rade a manažmentu; alebo spolupracovať s našimi odborníkmi na nehnuteľnosti, aby ste sa uistili, že peniaze sú investované múdro, s najväčším možným profitom.
IT
IT oddelenie prelína celý náš biznis od zásobovania, cez obchody až po online nákupy. Zodpovedá za riadenie zmien a budovanie skvelých digitálnych produktov a infraštruktúry pre našich zákazníkov a kolegov – od systémov v našich obchodoch až po webové stránky, ktoré používajú naši zákazníci, a aplikácie, s ktorými interagujú kolegovia na centrále každý deň.
Personálne oddelenie
Bez našich kolegov by Tesco nebolo Tescom. Preto naše HR oddelenie nazývame Personálnym oddelením. Naši kolegovia sú srdcom nášho poslania: „Prinášať zákazníkom každý deň niečo naviac.“
Oddelenie správy majetku
Oddelenie správy majetku má na starosti každú fázu obstarávania a budovania obchodu, ako aj dohliadanie na náš majetok. Riadi všetko od hodnotenia potenciálnej lokality, cez samotné zriadenie obchodu, až po udržiavanie priestorov po jeho otvorení – aby sme našim zákazníkom mohli poskytovať tie najlepšie služby.
Oddelenie zásobovania
Oddelenie zásobovania sa stará o to, aby sme naším zákazníkom mohli poskytovať to, čo chcú vtedy, kedy to chcú. Ich cieľom je dostať tisíce výrobkov z tovární a fariem po celom svete do našich regálov (virtuálnych i fyzických). Správny produkt + správne miesto + správny čas = milióny spokojných zákazníkov každý týždeň.
Komunikačné oddelenie
Komunikačné oddelenie buduje dôveru a lojalitu našich kolegov, zákazníkov, médií, lokálnych komunít a neziskových organizácií. Riadi vzťahy medzi Tescom a vládou a vedie zaujímavé aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti.
Právne oddelenie
Tesco zrejme poznáte ako miesto, kde radi nakupujete. K vytvoreniu takého miesta je však potrebná práca mnohých odborníkov, napríklad našich právnikov. Právne oddelenie zabezpečuje, aby všetko, čo robíme bolo v súlade so zákonom.
Oddelenie nájmov a prenájmov
Kolegovia z oddelenia nájmov a prenájmov majú zodpovednosť za prenájom a starostlivosť o naše nájomné jednotky. Čas netrávia len v kancelárii, ale aj veľa cestujú, spoznávajú zaujímavých ľudí a majú radi zmeny.
Prevencia strát a bezpečnosť
Hlavnou prioritou oddelenia Prevencie strát a bezpečnosti je vytváranie bezpečného prostredia pre našich kolegov a zákazníkov. Taktiež pracuje na riadení prevencie strát, skladovaní zásob, informovaní verejnosti, riadení podvodov, internom vyšetrovaní, krízovom a rizikovom riadení. Kolegovia z tohto oddelenia spolupracujú s mnohými oddeleniami, takže majú skvelé príležitosti pochopiť fungovanie biznisu z rôznych perspektív.
Prečo si vybrať prácu v centrálnej kancelárii.
Skvelý tím.
Vieme, že sme rozdielni, máme odlišný životný štýl, ale navzájom sa podporujeme a pomáha nám to lepšie spolupracovať.
Flexibilita.
V Tescu to nie je len klišé. Rozhodujúce sú výsledky a nie to odkiaľ pracujete. Môžete si zvoliť prácu z domu alebo v kancelárii.
Rozvoj.
Vytvárame prostredie rovnakých príležitostí, v ktorom chceme dať našim kolegom jasne najavo, že nám na ich práci záleží, a zároveň im dávame dostatok príležitostí plne využívať svoj potenciál a budovať svoju kariéru v Tescu.
Júlia Barnová.
Pozícia: Manažérka nákupu
Kariéru v Tescu som začala v roku 2014 ako stážistka počas vysokoškolského štúdia. Prešla som rôznymi pozíciami a oddeleniami a v súčasnosti pracujem ako manažérka nákupu. Vďaka svojej práci môžem ovplyvniť to, čo predávame v našich obchodoch a vyberať najlepšiu kvalitu pre našich zákazníkov.