Kariéra Centrálna Kancelária

Júlia Barnová.

Pozícia: Manažérka nákupu

Kariéru v Tescu som začala v roku 2014 ako stážistka počas vysokoškolského štúdia. Prešla som rôznymi pozíciami a oddeleniami a v súčasnosti pracujem ako manažérka nákupu. Vďaka svojej práci môžem ovplyvniť to, čo predávame v našich obchodoch a vyberať najlepšiu kvalitu pre našich zákazníkov.

História.

1919
Jack Cohen sa vracia z vojny a začína so stánkom na trhu
1924
Názov „Tesco“ je na svete. Vychádza z iniciálok T.E. Stockwell CO z Jackovho priezviska
1929
V Londýne sa otvoril prvý obchod Tesco
1950s
Rýchla expanzia - 500 nových obchodov za 5 rokov
1996
Expanzia do strednej Európy - Česká republika a Slovensko
1999
Prvý hypermarket otvorený v Nitre
2008
Bola predstavená značka oblečenia F&F
2012
Spúšťame online nakupovanie
2013
Bol predstavený Tesco Mobile
2016
Spúšťame službu Scan & Shop
2017
Tesco začína merať a znižovať množstvo potravinového odpadu - zníženie o 71 % za tri roky
2018
Bol zahájený interný charitatívny projekt Tesco Anjel na podporu našich kolegov v núdzi
2020
Franchise obchody Žabka boli predstavené na Slovensku
2021
Pridajte sa k nám Peter

Peter.

Predstavujeme oddelenia centrálnej kancelárie.

Komerčné oddelenie

Tímy Komerčného oddelenia naprieč našimi kategóriami potravín a tovaru pokrývajú všetky fázy životného cyklu produktov a zabezpečujú, že dodávame tie, ktoré zákazníci chcú.

Zobraziť voľné pozície

Marketingové oddelenie

Marketingové oddelenie sa stará, aby sme vo všetkom, čo robíme, kládli na prvé miesto zákazníkov. Zabezpečuje, aby sa náš biznis riadil kľúčovým prísľubom „Aj malá pomoc môže mať veľký význam“. Na základe toho pre zákazníkov vytvára pútavé a jedinečné ponuky.

Zobraziť voľné pozície

Podpora prevádzky a Prevádzkové oddelenie

Podpora prevádzky a Prevádzkové oddelenie sú v Tescu v centre diania. Zabezpečujú, že všetko beží hladko a bezpečne pre našich zákazníkov i kolegov.

Zobraziť voľné pozície

Finančné oddelenie

Finančné oddelenie zastáva nielen obrovské množstvo rolí a špecializácií, ale je i jadrom nášho biznisu. Môžete sa pripojiť k nášmu tímu audítorov, ktorí poskytujú informácie a rady správnej rade a manažmentu; alebo spolupracovať s našimi odborníkmi na nehnuteľnosti, aby ste sa uistili, že peniaze sú investované múdro, s najväčším možným profitom.

Zobraziť voľné pozície

IT

IT oddelenie prelína celý náš biznis od zásobovania, cez obchody až po online nákupy. Zodpovedá za riadenie zmien a budovanie skvelých digitálnych produktov a infraštruktúry pre našich zákazníkov a kolegov – od systémov v našich obchodoch až po webové stránky, ktoré používajú naši zákazníci, a aplikácie, s ktorými interagujú kolegovia na centrále každý deň.

Zobraziť voľné pozície

Personálne oddelenie

Bez našich kolegov by Tesco nebolo Tescom. Preto naše HR oddelenie nazývame Personálnym oddelením. Naši kolegovia sú srdcom nášho poslania: „Prinášať zákazníkom každý deň niečo naviac.“

Zobraziť voľné pozície

Oddelenie správy majetku

Oddelenie správy majetku má na starosti každú fázu obstarávania a budovania obchodu, ako aj dohliadanie na náš majetok. Riadi všetko od hodnotenia potenciálnej lokality, cez samotné zriadenie obchodu, až po udržiavanie priestorov po jeho otvorení – aby sme našim zákazníkom mohli poskytovať tie najlepšie služby.

Zobraziť voľné pozície

Oddelenie zásobovania

Oddelenie zásobovania sa stará o to, aby sme naším zákazníkom mohli poskytovať to, čo chcú vtedy, kedy to chcú. Ich cieľom je dostať tisíce výrobkov z tovární a fariem po celom svete do našich regálov (virtuálnych i fyzických). Správny produkt + správne miesto + správny čas = milióny spokojných zákazníkov každý týždeň.

Zobraziť voľné pozície

Komunikačné oddelenie

Komunikačné oddelenie buduje dôveru a lojalitu našich kolegov, zákazníkov, médií, lokálnych komunít a neziskových organizácií. Riadi vzťahy medzi Tescom a vládou a vedie zaujímavé aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti.

Zobraziť voľné pozície

Právne oddelenie

Tesco zrejme poznáte ako miesto, kde radi nakupujete. K vytvoreniu takého miesta je však potrebná práca mnohých odborníkov, napríklad našich právnikov. Právne oddelenie zabezpečuje, aby všetko, čo robíme bolo v súlade so zákonom.

Zobraziť voľné pozície

Oddelenie nájmov a prenájmov

Kolegovia z oddelenia nájmov a prenájmov majú zodpovednosť za prenájom a starostlivosť o naše nájomné jednotky. Čas netrávia len v kancelárii, ale aj veľa cestujú, spoznávajú zaujímavých ľudí a majú radi zmeny.

Zobraziť voľné pozície

Prevencia strát a bezpečnosť

Hlavnou prioritou oddelenia Prevencie strát a bezpečnosti je vytváranie bezpečného prostredia pre našich kolegov a zákazníkov. Taktiež pracuje na riadení prevencie strát, skladovaní zásob, informovaní verejnosti, riadení podvodov, internom vyšetrovaní, krízovom a rizikovom riadení. Kolegovia z tohto oddelenia spolupracujú s mnohými oddeleniami, takže majú skvelé príležitosti pochopiť fungovanie biznisu z rôznych perspektív.

Zobraziť voľné pozície

Benefity, ktoré prináša práca v Tescu.

Flexibilita práce v Tescu

možnosť pracovať z domu a flexibilne si rozdeliť svoj pracovný čas

Zamestnanecká zľava

získate 10 % zamestnaneckú zľavu na nákupy v Tescu a taktiež aj pri on-line nákupe

Cafeteria

flexibilný bonusový systém, ktorý ponúka možnosť vybrať si benefity podľa vlastných preferencií

Program Buď fit

máme pre vás pripravenú širokú škálu aktivít z programu zameraného na podporu zdravého životného štýlu

Odmena za pracovné výročie

vážime si lojalitu a preto za každých 5 odpracovaných rokov získate odmen

Pracovné voľno

pracovné voľno pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň)

Zľava u partnerov

na nákup rôznych produktov a služieb u vybraných partnerov

Multisport Karta

s kartou Multisport si môžu naši kolegovia vybrať až z 2 600 športových a relaxačných zariadení na celom Slovensku

Dobrá linka pomoci

na Dobrej linke pomoci nájdu kolegovia bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo

Príspevok na stravovanie

v hodnote nad rámec zákona poskytovaný formou elektronickej stravovacej karty alebo príspevku do mzdy

Odporuč kolegovi kariéru v Tescu

odmena pre našich kolegov za odporučenie vhodného kandidáta

Darček pri narodení dieťaťa

špeciálny darčekový kôš pri narodení dieťaťa

Individuálny tréningový a rozvojový plán

k dispozícii máme interné tréningové aktivity, mentoring a buddy systém

Späť do školy

Príspevok a zľavy pre rodičov na nákup školských potrieb

Prečo si vybrať prácu v centrálnej kancelárii.

Tesco Careers - Centrálna kancelária

Skvelý tím.

Vieme, že sme rozdielni, máme odlišný životný štýl, ale navzájom sa podporujeme a pomáha nám to lepšie spolupracovať. 

Flexibilita.

V Tescu to nie je len klišé. Rozhodujúce sú výsledky a nie to odkiaľ pracujete. Môžete si zvoliť prácu z domu alebo v kancelárii.  

Tesco Careers - Centrálna kancelária
Tesco Careers - Centrálna kancelária

Rozvoj.

Vytvárame prostredie rovnakých príležitostí, v ktorom chceme dať našim kolegom jasne najavo, že nám na ich práci záleží, a zároveň im dávame dostatok príležitostí plne využívať svoj potenciál a budovať svoju kariéru v Tescu.

Ako to vyzerá v našej kancelárii.

Máme novo zrekonštruované moderné kancelárske priestory:

Čo Vás čaká počas prvých 3 mesiacov.

Prvý deň v Tesco.

  • Absolvujete vstupné školenie a dostanete príručku pre nováčika
  • Stretnete sa s Vašim Buddy, ktorý Vám pomôže počas prvých mesiacov 
  • Stretnete sa s Vašim líniovým manažérom a kolegami
  • Dostanete pracovné pomôcky, ktoré vám budú slúžiť pri práci v Tescu

Prvý mesiac.

  • Stretnete sa s Vašim People partnerom 
  • Zoznámite sa s kolegami

Prvé 3 mesiace.

  • Neustále budete spoznávať svoju novú prácu a prácu Vašich kolegov
  • Budete sa stretávať s Vašim Buddy a líniovým manažérom
  • Absolvujete potrebné školenia
  • Spoznáte fungovanie nášho obchodu ako srdca nášho biznisu