Absolvenstský program CE Graduate.
Máte v ruke bakalársky alebo magisterský titul? Cesta šitá na mieru, skutočná zodpovednosť, podpora našich lídrov plus naša skvelá atmosféra je to, čo môžete očakávať počas programu na jednom z našich oddelení centrálnej kancelárie.
O programe
Výber talentov začal, tešíme sa na vaše prihlášky!
Prihlasovanie je možné do 26.04.2024
Počas nášho 6-9 mesačného programu budete mať možnosť:
- Pracovať v medzinárodnom prostredí na jednom z našich oddelení: Komerčné oddelenie/ Oddelenie správy majetku, nájmov a prenájmov/ Oddelenie zásobovania/Personálne oddelenie /Projektový manažment
- Nasmerovať svoju kariéru na vybranom oddelení podľa svojich preferencií
- Rozvíjať svoje manažérske schopnosti pomocou našich najlepších lídrov
- Pochopiť, ako naše podnikanie funguje na rôznych formátoch a na rôznych trhoch strednej Európy
- Stretávať sa s kolegami z iných krajín a vašich kolegov, ktorí sú taktiež súčasťou tohto programu
- Zvládať každodenné výzvy, pracovať na skutočných úlohách a projektoch, ktoré ovplyvňujú naše podnikanie
Vaša pozícia po skončení programu závisí od vás a vašej túžby kariérne rásť – príležitosti sú nekonečné!
Program sa vám bude páčiť, ak:
- Máte záujem o prácu v maloobchodnej spoločnosti a viete sa na veci pozrieť očami našich zákazníkov
- Ukončili ste štúdium (min. bakalárske), maximálne pred 2 rokmi
- Nemáte problém používať anglický jazyk každý deň, verbálne i písomne. Vaša úroveň anglického jazyka je minimálne B2+
- Ste otvorení cestovaniu – niektoré časti programu si budú vyžadovať cestovanie v rámci krajiny a našich trhov v strednej Európe
- Ste ambiciózni, otvorení novým výzvam a rozvoju
- Ste pripravení pracovať samostatne a užívať si flexibilitu a voľnosť
Oddelenia:
Na tomto oddelení budete pracovať naprieč našimi kategóriami potravín alebo nepotravinového tovaru. Nahliadnete do všetkých fáz životného cyklu produktu, tj. vývoj, vystavenie a umiestnenie produktov na prevádzkach, nákup, vyjednávanie s dodávateľmi, obchodné plánovanie, kedy na základe dát budete vedieť vyhodnotiť úspešnosť produktu, vybrať produkty do letákov a robiť správne rozhodnutia pre našich zákazníkov.
Oddelenie správy majetku
Na tomto oddelení, budete pracovať v rôznych tímoch od inžinierstva a výstavby nehnuteľností, kde budete mať možnosť rozvíjať a poskytovať skvelé miesto na prácu a nakupovanie, až po prieskum nehnuteľností, kde používame naše poznatky na to, aby sme sa vedeli lepšie rozhodovať o tom, kam a kedy investovať. Všetko, čo robíme, je zamerané na poskytovanie skvelých služieb a zážitku z nakupovania pre našich zákazníkov.
Budete pracovať na oddelení zásobovania, ktorého cieľom je dostať do regálov tisíce produktov z tovární a fariem po celom svete, aby sme uspokojili potreby miliónov zákazníkov každý deň. Budete mať možnosť nahliadnuť do logistických systémov, pripravovať analýzy a reporty, ktoré sú základom obchodných rozhodnutí. Zabezpečujeme správne množstvo tovaru v správnom čase, a nasprávnom mieste. Na základe predchádzajúceho správania zákazníkov predpovedáme ich ďalšie správanie a plánujeme dopyt. Skupiny produktov v našich predajniach rozdeľujeme na základe obchodnej stratégie, demografie zákazníkov, lokality a nákupného poslania. Spolupracujeme s našimi nákupnými tímami na vytváraní najlepšieho vystavenia produktov, ktoré zákazníkom uľahčí nakupovanie, no zároveň bude prevádzkovo efektívne.
Máte radi zmenu? Ste orientovaný na riešenie problémov? Ste tímový hráč a viete zaujať a angažovať tímy a zainteresované strany? Naučíte sa ako manažovať komplexné projekty od začiatku do konca. Budete pracovať na projektoch, v ktorých sa zameriavame na hľadanie vylepšení a zjednodušení každodenných procesov v obchodoch. Budete pri predstavovaní nových projektov. Je to naozaj vzrušujúce miesto na prácu. Pracujeme na zavádzaní úplne nových programov, zlepšovaní a zjednodušovaní existujúcich programov, aby sme našim zákazníkom zabezpečili skvelú ponuku. Týmito zmenami chceme byť rýchlejší a efektívnejší, aby sme tak mohli zabezpečiť lepšie służby a produkty pre našich zákazníkov v náročnom a rýchlo sa meniacom prostredí predaja/obchodov.
Budete pracovať na prevádzkovom oddelení, ktorého cieľom je zabezpečiť veľkú podporu našim tímom na prevádzkach prostredníctvom zabezpečenia zosúladených a plynulých procesov tam, kde to má zmysel. Budete hľadať lepšie riešenia a zjednodušenia v súčasných procesoch. Môžete sa pripojiť k lokálnym alebo centrálnym tímom, ktoré sú v každodennom kontakte s obchodmi, ktoré potrebujú pochopiť procesy a ich súvislosti. Budete úzko spolupracovať s obchodmi, pre pochopenie špecifického správania a potrieb zákazníkov na trhu, na základe ktorých sú potom vytvárané aj naše procesy a rozhodnutia.
Budete súčasťou personálneho oddelenia, práca na tomto oddelení je skutočne o ľuďoch, našich kolegoch. Oboznámite sa s celým životným cyklom zamestnancov. Od ich náboru, pomoci s ich nástupom a pochopením zručností, ktoré sú potrebné, až po podporu pri identifikácii ich rozvojových potrieb a potenciálu. Nahliadnete do tajov mzdovej politiky, ponuky benefitov, či počúvania spätnej väzby od našich kolegov. Spoznáte naše hodnoty, poslanie a princípi spoločného úspechu a budete sa podieľať na na dosahovaní čo najlepších výsledkov, oslovení a udržaní najlepších talentov na trhu.
Čo ponúkame?
- Individuálnu podporu počas celého programu od manažérov vybraného oddelenia, HR oddelenia i lokálnych a medzinárodných lídrov
- Online a offline školenia zamerané na rôzne oblasti, ako napríklad Projektový manažment, Stres manažment, Podávanie spätnej väzby….spolu s ostatnými účastníkmi programu v rámci zapojených krajín
- Možnosť cestovať v rámci našej spoločnosti a navštíviť centrálne kancelárie Tesco v ďalších krajinách
- Medzinárodnú spoluprácu počas rôznych podujatí a aktivít
- Nahliadnutie a poznanie našej spoločnosti z viacerých perspektív – rotácia a tieňovanie vo vybraných oddeleniach
- Konkurencieschopný plat
- Balík zaujímavých benefitov (Cafeteria, Multisport Card. Benefit Card…), vrátane zamestnaneckej Clubcard so zľavou 15% pri každom nákupe
- Všetci kolegovia a kolegyne v Tescu bez ohľadu na vek majú ročný nárok na dovolenku 25 dní.
- Flexibilita – veríme, že zosúladenie pracovného a súkromného života je možné, preto ponúkame možnosť pracovať z domu až 3 dni v týždni a taktiež flexibilný pracovný čas
- Možnosť naštartovať svoju kariéru v skvelom tíme, kde si nepotrpíme na žiadne formality a kde budete mať priestor zistiť, ktorá pozícia alebo oblasť vás zaujíma najviac